Online Business Media | Cormet- Win een schoonmaakster
849
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-849,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Cormet- Win een schoonmaakster

Over dit project

Cormet, een onderwijscateraar, is een begrip in catering voor onderwijsinstellingen in het hele land. Cornelius en Frank Metzelaar, de oprichters en huidige directieleden van het bedrijf, delen dagelijks al bijna 20 jaar hun passie voor het schoolcateringvak samen met 400 werknemers. Gezond, duurzaam en persoonlijk zijn daarbij hun uitgangspunten. Cormet wilden meer betrokkenheid met de studenten die geregeld, dan wel dagelijks van hun aanbod profiteren. Daarom lanceerde zij vorig jaar een unieke Facebook-campagne.

 

Doelstellingen:
* Meer betrokkenheid met de studenten.
* Het genereren van nieuwe leads.
* Het stimuleren van de verkoop.
* Het verhogen van het aantal Facebook fans.

 

Oplossing:
Om de doelgroep aan te spreken, verlootte Cormet een schoonmaakster via Facebook. Op de verschillende cateringlocaties werden roll-up banners, stoepborden, en displays geplaatst om awareness te creƫren voor de campagne. De brug van offline- naar online marketing is in deze casus perfect geslagen.

 

Resultaat:
Deze actie werd enorm gewaardeerd door de studenten en het aantal aanvragen was subliem. De database werd gevuld met nieuwe leads waarmee Cormet de betrokkenheid met haar doelgroep ook op andere manieren heeft kunnen verhogen. Daarnaast is het aantal fans op de Facebook-pagina van Cormet aanzienlijk gegroeid. De doelen die Cormet aan deze actie had gesteld zijn naar wens behaald.

 

 

 

Branche:
Eten en Drinken
Tags
Cormet, Facebook app, Facebook Marketing, Facebook tab, Online marketing