Online Business Media | Bankgiro Loterij - Douglas cadeaubon - Online Business Media
319
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-319,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Bankgiro Loterij – Douglas cadeaubon

Over dit project

BankGiro Loterij noemt zich een echte cultuurloterij. Ze kunnen dankzij de inleg van deelnemer jaarlijks een fors bedrag bijdragen aan de cultuur in Nederland. Zo steunen ze goede doelen en culturele organisaties die werken aan cultuur en behoud van cultureel erfgoed en werven ze fondsen om hun activiteiten te ondersteunen. In samenwerking met Douglas reikt de BankGiro Loterij Douglas cadeaubonnen uit om nieuwe deelnemers te werven, zodat zij hun goede doelen kunnen blijven ondersteunen.

 

Doelstellingen:
*  Het werven van nieuwe leads.

 

Oplossing:
In de Facebook app werden Douglas cadeaubonnen verloot onder bezoekers van de app in ruil voor persoonlijke naw-gegevens. Je kon je ook aanmelden voor een lidmaatschap in de Facebook app, waarbij je direct een Douglas cadeaubon ontving als welkomstcadeau.

 

Resultaat:
De zeer gewilde Douglas cadeaubonnen leidden tot vele inschrijvingen, waar de BankGiro Loterij opvolging aan gegeven heeft.

Branche:
Kansspel
Tags
Bankgiro Loterij, Facebook app, Facebook Marketing