Online Business Media | Ado Den Haag - Fanseat
315
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-315,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Ado Den Haag – Fanseat

Over dit project

ADO Den Haag gaat voor winst! De club biedt supporters topvoetbal en vermaak voor de regio Haaglanden in een sportieve en veilige ambiance. ADO Den Haag levert een belangrijke bijdrage aan het verwezenlijken van een jeugddroom, biedt inwoners in de regio de gelegenheid tot maatschappelijke betrokkenheid en bevordert integratie.

 

Doelstellingen:
*  Het genereren van meer volgers op Facebook.
*  Het genereren van meer engagement en fun factor zijn op Facebook.
*  Meer traffic van Facebook naar de Website.
*  Het bereiken van nieuwe doelgroepen voor de verkoop van meer seizoenskaarten.

 

Oplossing:
De Facebook Fanseat. Via lokale kranten werden mensen aangespoord om kans te maken op de Facebook Fanseat. Elke week konden mensen opnieuw kans maken op 2 gratis kaartjes bij een thuis wedstrijd van ADO Den Haag.

 

Resultaat:
10.000 nieuwe volgers binnen een jaar tijd zonder online adverteren. Daarnaast werden er nieuwe doelgroepen bereikt, die graag op de hoogte gehouden willen worden door ADO Den Haag.

Branche:
Sport
Tags
ado den haag, Facebook app, Facebook Marketing